پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250979
رنج هاي کادر درمان در روزهاي کرونايي / همکاري همه جانبه پرسنل اتاق عمل براي مهار ويروس منحوس
تاریخ انتشار : 1400/07/08 08:46:05
نمایش : 1482
پرسنل اتاق عمل بيمارستان هاجر شهرکرد گفت: زمان هايي که شرايط کرونا بحراني مي شد همه پرسنل از جمله اتاق عمل پاي کار بودند تا شرايط را بتوانند تغيير دهند و تا حدودي جلو پيشرفت اين ويروس را بگيرند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سهيلا بني طالبي پرسنل اتاق عمل  بيمارستان هاجر شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: اتاق عمل قلب بيمارستان ها بوده و از اهميت بالايي برخوردار است ، در شرايط کرونا حساسيت در اتاق عمل ها چندين برابر شد.

وي با اشاره به اينکه افرادي که در اتاق عمل خدمت مي کنند در معرض کرونا قرار مي گيرند گفت: از نظر تکنيکال بايد تا حدامکان  جراح در هنگام شست و شو و استفاده از کوتر مراقب باشد و براي حفاظت از شيلد و هود جراحي و ماسک هاي۳FFو ساکشن هاي قوي استفاده کند. همچنين از کوتر و کاتر با درجات پايين استفاده کرده و از تجمع خون در محل جراحي جلوگيري کند.

بني طالبي با بيان اينکه در شرايط سخت کرونا همه پرسنل اتاق عمل علاوه بر کار خود به بخش هاي کرونا نيز کمک مي کردند گفت: زمان هايي که شرايط کرونا بحراني مي شد همه پرسنل پاي کار بودند تا شرايط را بتوانند تغيير دهند و تا حدودي جلو پيشرفت اين ويروس را بگيرند.

وي خاطر نشان کرد: مادران بارداري داشتيم که دچار ويروس منحوس کرونا مي شدند اما متاسفانه با تمام تلاش پرسنل بازهم بي نتيجه مي ماند و آن عزيز را از دست مي داديم که مي توان گفت سخت ترين زمان براي همه ما پرسنل بود که علي رغم تمام تلاشي که شد بازهم بي نتيجه مي ماند و يک خانواده داغدار مي شد.

بني طالبي يادآور شد: شرايط کرونا بدترين شرايط در طول خدمتم در اين بيمارستان بود اما با حمايت هايي که رئيس بيمارستان از ما داشت دلگرمي بود که بتوانيم به وظيفه و خدمت خود جامعه عمل بپوشانيم.
 
انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html